miercuri, 26 iunie 2013

Chapter 14

Ronnie: Hey Ben am o intrebare pentru tine. Oricum mai avem pana ajungem in port.
Ben: I'm listening. 
Ronnie: Mai esti virgin ?
Harry and Daniel : http://24.media.tumblr.com/c3541308ca5991cce5526dbb3728b46e/tumblr_morj28N67v1sqpjgto1_500.gif 
Ronnie: Nu mai radeti desteptilor. Vine si randul vostru.
Harry: La mine stii deja.
Ben : Da. In urechi.
Daniel: Nu e asa. Ce tu nu te stergi in urechi ? Alea sunt dezvirginate de cand ai urlat tu prima data. 
Ben : Atunci nu. Nu mai sunt. Dezamagita Ronnie ?
Ronnie: Ba deloc. Acum urmatoarea intrebare. E si pentru Aida. 
Aida: Ia zi.
 Ronnie: Copii v-ati traso nu ? Voi fi si eu sincera dupa.
Ben : Da. 
Harry: Pai sa va duceti si sa va purificati. Futangeala nu intra in pregatirile de nunta. 
Ronnie: Asa e copii. 
Daniel: Randul meu. E pentru Ronnie.
Ronnie: Sa te vad macho-shit. 
Daniel : Mai esti virgina ?
Ronnie : Nu. 
Ben : Care a fost primul ?
Ronnie: Harry. 
Daniel: Si cati ani ai ?
Ronnie: 19. Porque ?
Daniel : Asa de tarziu ?
Ronnie: Nu sunt curvara ca altii hhh Daniel.
Aida: Ti-a ziso sweety.
Daniel: Da da da. Dar eu sunt virgin. 
Ronnie: Daaaaaaaaaaaaaaa. Si eu sunt in calduri. 
Daniel: Esti ?
Harry: Esti ?
Ronnie: NU si poate.
Aida: Am ajuns. Slava domnului. Ronnie esti buna de dus la balamuc. 
Ronnie: De ce ? Spun doar adevarul. Aida mergem sa ne schimbam si mergem la sala. 
Aida: De cee ? Sunt obosita. 
Harry; Mergem si noi cu voi. Nu Ben ? 
Ben : Nu stiu ce sa zic. Daniel ?
Daniel : Sigur. 
Harry: Hai Ronnie. 
                   Pe drum spre casa am fost doar noi doi. In sfarsit. Credeam ca nu se mai termina. 
Ronnie: Mi-a fost dor de tine. 
Harry: Dar am fost langa tine. 
Ronnie: Dar, dar nu am putut face nimic. 
Harry : Ceva ca ?
Ronnie : Asta.  
                http://25.media.tumblr.com/bc21db7869b9e9638726483a272aabe5/tumblr_movlb3kgBu1r7ufkeo1_500.gif
 Harry: Ronnie scumpo trebuie sa conduc. 
Ronnie: Trage pe dreapta. 
           A tras pe dreapta si am continuat ce am inceput. Pana cand a inceput sa-mi baraie telefonul. 
Ronnie: DA!
Aissa : Da si mie mi-a fost dor de tine. Ce faceai ?
ronnie: Ma sarutam cu Harry.
Aissa: Hiu.
Ronnie: M-ai intrebat si ti-am raspuns. S-a intamplat ceva ?
Aissa: Sunt cu Zayn la plaja. 
Ronnie: Si ? 
Aissa: Si sunt cu el la plaja. Si se uita ciudat la fundul meu.
Ronnie: HA. Cum de ai cedat ?
Aissa: Nu vroiam sa ma duc singura. 
Ronnie: Cum arata ?
Aissa: iti trimit acum o poza cu el. 
 Ronnie: Ioooi, dar e bun.
Harry: Ba nu. 
Aissa: Exact. 
Ronnie: Aissa te las sa te distrezi cu Zayn. If things gets to complicated between you too get a room. 
Aissa: Ma cac pe tine. PA .
 ronnie: Harry vreau sa fac o baita cu spuma si cu bulbuluci.
Harry: Bulbuci.
Ronnie; Ei cum o fi. doar avem cada in camera. Hai pana la hypermarket sa iau un spumant. 
Harry: Faci numai tu ?
ronnie: Nu desteptule cu tine.
Harry: Pai hai sa luam spumantul ala. 
Ronnie : Te iubesc. http://24.media.tumblr.com/188d16e37e96d26460a32e845592c9d4/tumblr_mowt94iiqY1s28ra9o1_500.gif 
Harry: Si eu. 
               Cand am ajuns la supermarket cred ca am cumparat 4 sticle de diferite spumante. Miroseau toate prea bine. 
Ronnie: Harry ?
Harry: Uhm ?
Ronnie: Doar baie. Fara sex, sau dragoste.  Da ?
Harry: O sa ma abtin.
Ronnie: Ca sa stiu ca te tii de cuvant ne luam costumele de baie. 
Harry: Dupa am o idee. 
Ronnie: O sa vezi kitten. Hai. Cati suntem in casa ?
Harry: Pai noi doi, Aida cu Ben si Daniel.
               Cand am ajuns acasa nu era nimeni in casa, sau daca erau dormeau, sforaiau sau erau ocupati cu altceva. I-am trimis mesaj Aidei si i-am zis ca lasam sala pe maine pentru ca imi era rau. Eu am intrat prima in baie sa ma schimb, iar Harry s-a schimbat in dormitor. 
Harry: Nu pricep pentru ce vrei sa te mai ascunzi. Doar te-am vazut goala. Si tu pe mine.
Ronnie: Asa. 
             Doamne era atat de multa spuma, Harry cred ca a turnat toate sticlele. Si era atat de buna apa. Credeam ca m-a lasat singura pana cand am simtit doua maini pe spatele meu incercand sa-mi desfaca sutienul de la costumul de baie.
Harry: Te roooog. http://24.media.tumblr.com/8d0c7ffac6f11998801732b5e82f7d5c/tumblr_mow6a5s8MP1suvgyco1_500.jpg 
Ronnie: hai da-l jos. Dar sa stii ca chilotii raman pe mine. 
Harry: Bine.
           A inceput sa ma sarute pe gat si s-a oprit la sani. 
Ronnie: Ia gata cu atatea pupaturi. Intra si tu capul la fund.
           Chiar daca are puterea de 10000000000 de ori mai mare decat a mea s-a lasat invins.
   *1 hour later* 
Harry: Ma duc sa-i chem pe ceilalti pe hol si tu imbracate. Si mai pune spumant.
Ronnie: Mai sunt doua sticle.
Harry; Pune-le pe toate. 
         M-am imbracat si am pus flacoanele in cada. Spuma era imensa. Cand Harry mi-a zis ca au ajuns am iesit cu o galetusa in mana plina cu spuma.
Ronnie: Luati de aici copilasi.
Aida: aaa Ronnie.
          Harry s-a miscat mai repede si in 20 de minute eram toti plini de spuma.Si mie mi-a venit o idee brilianta pentru seara dinaintea serei dinaintea nuntii.
ronnie: STOP. Am o idee. Aida zi-mi te rog ca accepti sa te dezbraci intr-o camera plina cu barbati si corpul tau sa fie vandut la o licitatie.
Aida: CE ? Ai innebunit ?
           Toti pana si Daniel se uitau stramb la mine.
Ronnie: E o licitatie pentru corpul tau. Mai pe scurt. Barbatii vor da bani ca sa ti-o traga. Si Ben nu cred ca va vrea ca cineva sa i-o traga logodnicei sale. Nu Ben ?
Ben : categoric NU. Mie imi convine. 
Harry; Si mie. Aida ?
Aida :Nu stiu. fara atingeri perverse nu ?
Ronnie: Ai cuvantul meu. Cand vin ceilalti ?
Ben; Diseara.
Ronnie: Perfect. Licitatia va avea loc maine seara intr-un club. Nu in vazul tuturor ci intr-o camera. Cand vin si ceilalti o sa fie grupul mai mare.
Aida: Ben vezi ce faci. 
Ronnie: Harry te ocupi tu ?
Harry: Da. Voi merge cu Ben si Daniel sa gasim un club.
Ronnie: Bine. Daniel ? 
Daniel: Va curge cu pasarici.
Aida; O Gosh.
Ronnie: Maine te voi prrgati eu. Adica vei sta numai cu mine. 
Ben: Suna la usa. Aida hai sa deschidem.
Aida: Asa plina de spuma.
Ben : Si ?
Aida: da ai dreptate. Nu ma mai surprinde nimic. Am o verisoara splendida.
Ronnie: Asta a fost un compliment ?
Aida: Pe jumate.
Ronnie: Noi vom strange aici.
          Am incercat sa strangem din spuma aia cat am putut dar noi locuitori tot au vazut ceva.
Aida: Tot nu ati strans?
Daniel: Hei chestia asta parca e sperma.
Ronnie: Iuuuu. Scarbosule.
Ben: Baieti la etaj sunt dormitoarele voastre.
          M-am aplecat sa-i soptesc ceva lui Harry.
ronnie: Cati sunt ?
Harry: 5. Cu Ben. 
Ronnie: Perfect.
             Dupa ce ne-a facut prezentarile le-am povestit si lor planul meu diablolic de seara urmatoare. Toti au fost atat de incanatati incat deja incepeau sa si-o omagineze pe verisoara mea goala. 
Aida: Ce mi-ai facut tu mie.
Ronnie: Hai taci.
             Pe cei 4 frumosi ii chema: Carlos, Tom, Andy si Max.
Max: Frate asta va fi cea mai tare nunta. Licitaezi Tom ?
Carlos : Vor licita toti.
Ronnie: Cati mai vin pana maine seara ?
Ben: 6 baieti si o fata.
Ronnie: Perfect. In total 13 tipi. Si cine va vrea sa mai liciteze de la club. 
Aida: Tu de ce nu participi Ronnie?
Ronnie: Eu ?
Daniel: Am auzit bine ? Participi si tu bunaciune ?
Harry: Participa.
Daniel: Frate pentru tine licitez.
Aida: Daca tu nu participi ma retrag. Nu voi eu singura femeie goala-pusca in fata atator creiere de gaina. 
Ronnie: Bine. dar o fac pentru tine Aida.
Daniel: Ma duc sa-mi scot banii din banca. Jur ca vei fi a mea.
Harry: Mai vedem noi.
Ronnie: Harry daca ma ia asta o s-o scoata si o s-o bage pana ma apuca pe mine ameteala. Vezi ce faci.
Harry: Don't worry.
Max: Voi sunteti penali.
Andy: Trebuia sa venim mai devreme.
Harry: Ma duc sa caut un local. Cine vine ?
Max: Eu.
Daniel; Si eu. 
Ronnie: Aida noi avem treaba. Hai in oraaas.
Aida: Pentru ?
Ronnie: Trebuie sa vizitam salonul de frumusete.
Aida: Dar imi e rusine.
Ronnie: Oo haide. Nici eu nu am mai fost, asa ca mergi. Din cauza ta trebuie sa-mi mute aia de la salon puta din loc. 
Aida: Oo frate. Uite ce fac eu acum.
Ronnie; Oricum trebuia sa fii epilata pentru nunta asa ca taci. 
Aida: dar nu ma duceam la salon. 
Ronnie: Am plecaaaaaat.

            **Aissa's part*
Aissa: Acum sunt gata nu ma mai enerva ca te dau in suturi afara.
Zayn: Vom intarzia si vom pierde avionul si tu nu o sa-i mai vezi fata lui Ronnie de..
Aissa; De proasta ?
Niall: Ce tot faci acolo ?
Aissa: Imi caut parfumul.
Niall: Iti cumparam noi 100, numai coboara. 
Aissa: Gata, l-am gasit. Tot nu-mi vine sa cred ca m-a invitat la ea la nunta. Noi nu ne intelegeam. 
Niall: da norocul nostru ca avem vacanta o luna. Cine s-o fi gandit sa dea foc la tot etajul unu ?
Zayn: Vinovat.
Niall: Tu ?
Zayn: Si ea.
Niall: Handicapati mai sunteti. 
Aissa: Vroiai sa te duci la scoala ?
Niall: Nu, dar..Amprente ?
Zayn: suntem profesionisti.
Aissa: Am facut doar o vraja. Nu am atins nimic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu