luni, 25 februarie 2013

Chapter 1

          Hi guys. Va spun din start. Daca cititi chestia asta nu aveti ce face. Intrati pe cont propriu. 
        Je suis Ronnie. Defapt Veronica, dar nu imi place e prea lung si prea formal. Aveam 18 ani. Da stiu la ce va ganditi. Ciudata e fantoma. Well i'm not. Tot moarta sunt, dar acum sunt un vampir. Unul caruia ii place sa franga gaturile altora. Am fost transformata de un tip cand aveam 18 ani cica accidental. Trebuia sa fiu transformata la 20. Am o mama, care stie ce creatura sunt si ma face liliac. Tata nu am. Sunt o creatura a noptii de 2 ani. Totusi e si o parte naspa. Nu pot sa fac sex cu oameni normali. Poate ca e de la transformarea mai rapida. Pot doar cu vampiri. Dar sarut da e posibil. Si mai e ceva. Cand mai e un vampir prin preajma ma apuca ameteala. Incep sa ma clatin. Un lucru e clar: daca il prind pe cretinul care m-a transformat ii frang gatul ( chiar daca se poate trezi ). Si dupa l-as inpunge cu o tepusa. Eu lucrez pentru o asociatie care ma trimite cand are probleme sa le rezolv. Asta presupune sa-i omor. Imi facea placere, dar o luam si pe Aissa cu mine. Eu sunt vegetariana. 
          Gata despre mine. 
          Prietena mea cea mai buna e Aissa.  Ea  e o vrajitoare tanara. E mostenitoarea primei vrajitoare Quatsiah. Nici ea nu a stiut asta pana anul trecut. Si e ea nemuritoare deci ne vom sacai una pe alta forever. E mai nebuna ca mine. Ii place sa se joace cu focul la propriu. Aissa are 18 ani si lucreaza si ea pentru aia chiar daca nu vine mereu cu mine. Ea imi face potiuni si ma ajuta sa ma controlez la scoala. Inca nu ma stapanesc bine cand vine vorba de sange. 
       Ma pregatesc sa ma duc la scoala cand imi suna telefonul. 
Ronnie: Unde trebuie sa mai aterizez ?
Tipa: In Rusia. In Novosibirsk. 
Ronnie : Novo.... cum ai zis ?
Tipa: Nu conteaza. Avionul tau pleaca din Heattrow la 11. Adica in 3 ore. Scuze nu poti sa te duci la scoala vreo 3 zile.
Ronnie: Ratez inceputul anului ? Nu-i mare jale.  Vine si Aissa ?
Tipa : Nu. 
          Si mi-a inchis. Ma cac pe fata voastra. Ce as vrea sa va rug gatlejul ca la pui. Ronnie du-te acolo, du-te dincolo, du-te la dracu. 
       Am sunat-o si i-am zis ca nu pot veni. Ea atunci facea niste vrajisi cand am intrerupto a tipat cam mult. 
      *Dupa 3 zile*
Boss: Ce ai facut ?
Ronniel : I-am omorat, ma mai si intrebi ?
Boss: Le-ai zis ceva legat de natura da ?
Ronnie: Da de ce ?
Boss: Cum ai putut macar sa faci asta ?
Ronnie: Care e treaba daca i-am zis ? Oricum e pe lumea cealalta. Scutiti-ma, dupa ce ca va fac treaba murdara. 
Boss: Nu asa trebuia sa ne intelegem. 
Ronnie: Cateodata as vrea sa..
Boss: Sentimentul e reciproc. 
Ronnie: Nu uita ca pot sa te omor chiar acum.
Boss: Si tu sa nu uiti ce port eu acum la mine. Defpt ce port mereu.
           Da am uitat. Le era frica de mine si purtau la ei o tepusa sau ceva din lemn. Am plecat spre scoala plina de draci. Dar mai intai o mica gustarica. 
Aissa: A dat domunul sa apari. 
Ronnie: Scuze o mica gustarica. 
Aissa: Se vede. Coltul gurii. 
Ronnie: Da. Ma enerveaza cretinii aia. Nu le convine nimic. 
Aissa: Cand le-a convenit lor ceva ?
             Am inceput amandoua sa radem. Deodata am simtit ca nu mai am stabilitate.

Aissa: Stii avem....
Ronnie: Stai ca nu pot sa ma tin pe picioare. 
            M-am uitat in stanga si in dreapta si atunci l-am vazut. Era un tip carliontat cu ochii verzi si cu un zambet de prost.
Trebuie sa recunosc ca ochii ii erau asa de verzi. Cand si-a indreptat capul in directia noastra a inceput sa rada. Era vampir. Ii puteam observa coltii. 
Ronnie: Cine e tipul ?
Aissa: Asta vroiam sa-ti zic. Il cheama Harry Cacat .Sunt 5. Colegi noi. 
Ronnie: E vampir.
Aissa: Vorbesti serios ?
Ronnie: Da. Din cauza lui m-au apucat ametelile.Nu vezi ce fel zambeste ?
Aissa: E un cacat in pantaloni.
Ronnie: Stii ca te aude nu ?
Aissa: Sa ma pupe. Styles daca ma auzi sa ma pupi. 

         A si inceput sa zambeasca. Asta clar e vampir. Dar am o senzatie ciudata cu el. Parca l-am mai vazut undeva. Taci nu fi proasta. Nu-l mai stii. Nu vezi ce moaca are ? Parca e boschetar. Dar ochii.....Lasa-i dracu. 
Aissa: Aloooo boschetarita meaaaa.
Ronnie: Da eu ce ? 
Aissa: Vei ca se uita la tine.
Ronnie: Sa ma manance. Incepand cu curul . Ia stai. Ala de langa el cine cacat mai e ?
Aissa: Prietenul lui boschetar. 
         Da celalalt nu e deloc urat. Are ochii negri si parul valvoi. Parca era mai dragut decat cretul. 
Ronnie: E dragutel. 
Aissa: E om. Nu poti. 
Ronnie: Bine oricum nu-l vroiam .Tot al tau ramane. 
Aissa: Sa-ti cada toate cadavrele in cap. Nu mersi. 
Ronnie: Ouch. Stii ca eu nu dau in tine dar tu dai.
Aissa: Ee lasa. Imi place.
            Am iesit din scoala si m-am dus in spate pe iarba. Am auzit niste pasi in spate si am sarit de cur in sus. 
Harry: Salut. 
Ronnie: Hei colt. 
Harry: Ti-ai dat seama ca stiu si eu despre tine nu ?
Ronnie: Mda....ce vrei ?
Harry: Sa te cunosc mai bine.
Ronnie: Ei bine eu zic pas. Trebuie sa-mi repet la istorie. 
Harry: Esti de doi ani vampir nu ?
Ronnie: De unde stii ?
Harry: Eeee secret. 
           Cadeati-ar un bustean in cap. 
Harry: Nu e frumos sa te strambi pe la sptele altora.
Ronnie: O ma lasi ?
Harry: Ce ?
Ronnie: Nu te mai da in basini. Pentru ce te-ai facut cantaret ? Sa le sotrci pe fete dupa concert. Esti patetic.  
Harry: Chiar asa ? Daca sunt patetic...
ronnie: Nu te apropia de mine.
Harry: De ce nu ti-ai dat seama ca eu am fos cel care te-a transformat. Da draga eu am fost cel care te-a adus la viata asta cu doi ani inainte.
Ronnie: Tu esti nenorocitule. Mi-am jurat ca ma voi razbuna. Tu, tu m-ai facut ciudata asta. O sa..
Aissa: Ronnie esti aici ?
Ronnie: Da. Ai scapat.
Harry: Incantat de cunostinta Ronnie.
Ronie: El e progenitura care m-a transformat acum doi ani. Stiam ca il cunosc de undeva. 
Aissa: Si ce vroiai sa faci ?
Ronnie: Sa-l mutilez. 
Aissa: Da-l dracu. Hai sa mergem la munca.
Ronnie: Deja ?
Aissa: Da. Ne-au chemat acum . Vor sa ne prezinte pe cineva. 
         Numai de prezentari nu aveam eu chef. 
Boss: A fetelor ati ajuns. Vreau sa va prezint doi baieti. Sunt noi in oras. Unul e vampir altul e saman. Harry, Zayn veniti.
Both: CE ? GLUMESTI NU ?
Boss: De ce ? Ii stiti ?
Aissa: Oarecum. 
          Harry ma privea cu o fata ``eu stiam si am tacut``.
Ronnie: De ce aveti nevoie de ei ?
Boss: Pai Harry e mai batran ca tine. Are 10 ani. Tu....

Ronnie: Sari peste amanunte.
Boss: Vreau sa-ti fie instructor. Veti repeta in fiecare zi miscari de lupta. 
Ronnie: Da da viseaza. Animalul asta m-a transformat. 
Aissa: Si de mine de ce ai nevoie ?
Boss: Tu si Zayn veti invata impreuna. Intr-un camp deschis bineinteles. 
Zayn: Mie imi convine.
Aissa: Mie nu. 
Harry: Ne vom distra Ronnie.
Ronnie: Cu siguranta.
           S-a depus declaratia la razboi. Jur ca ii frang gatul. Pentru urmatoarea luna Aissa s-a mutat la mine si stiu ca ne vom distra. Cum pleaca mama trai si berechet. 
Aissa: Ce handicapati. Eu nu fac nimic cu ala.
Ronnie: Mai vedem noi cine pe cie antreneaza. 
          Colac peste pupaza mama mi-a trimis paza. Pe el. Pe colti. Ah ce o sa ne mai distram. Din prima zi Aissa deja i-a facut cateva poante: o durere de cap, placinte pe fata, baie in noroi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu