marți, 26 februarie 2013

Chapter 2

        Astazi e ziua primului antrenament cu colti. Dar e ziua antrenamentului Aissei cu Zaynici.
Ronnie: Amica ready ?
Aissa: Oricand. Tu ?
Ronnie: Da ma simt bine. 
Harry: Gata fetelor ?
Ronnie: Hai colti. 
        M-a apucat de mana si m-a tras spre el.
Harry: Cum ?
Ronnie: Colti. 
        A inceput sa stranga.  Dar nu puteam sa fac niic pentru ca m-a imobilizat bine.
Harry: Mai repeta o data.
Ronnie: Screw you. 
Aissa: Miscati-va.
Ronnie: Da-mi drumul.
Harry:  Iti arati coltii ? Deja ?
Ronnie : Vrei sa-i si simti ?
Zayn: Whoo ce tensiune. Cum o sa va intelegeti voi doi ?
Ronnie: Simplu o sa-i frang gatul si dupa il duc asa inconstient la desteptii aia si le demonstrez ca nu am nevoie de el.
Harry: Mai vedem.
               M-a apucat de umar si m-a aruncat cat colo. Am aterizat cu spatele de un copac.
Ronnie: Ouch.
Harry: Prima lectie. Nu-ti lasa niciodata garda jos.
Zayn: Da cred ca noi mergem pe aici.
Aissa: Ciudatilor.
Ronnie: Ne vedem peste o ora.
Harry: Defapt doua.
Ronnie: Nu prea cred. 
            Eu eram imbracata cu un pantalon de trening si o bluza mai larga. Aissa cu o pereche de colanti si cu o bluza de trening.  Normal ea nu facea niciun efort fizic, doar mintal.Zayn era imbracat cu un maieu si pantaloni de trening, iar Harry cu un tricou mulat si pantaloni. Cred ca dobitocul asta mi-a dizlocat umarul. Am intrat cat mai adanc in padure ca sa nu ne auda sau sa nu ne vada nimeni. 
Ronnie: Parca erati 5.
Harry: Ei ajung peste o saptamana. Au treaba.
Ronnie: Sa stii ca vreau si eu sa vin la un concert de-al vostru.
Harry: De ce ? Sa ma admiri ?
Ronnie: Nu desteptule. Sa previn inca o crima. 
Harry: Esti geloasa pe forta mea. Ai vrea si tu una asa.
Ronnie: E pe mama.
            Nu eram geloasa doar ca cateodata chiar aveam nevoie de mai multa energie, dar nu puteam sa risc sa-mi pierd controlul. Nici animalele nu le omoram doar le slabeam. 
Harry: Am ajuns. 
Ronnie: Da bine si ce e aici ?
Harry: Locul de antrenament. 
Ronnie: Locul e plin de copaci.
Harry: Intocmai. Nu te iau de la inceput. Te iau cu greul.
Ronnie: Nici nu era de mirare. 
Harry: Jobul tau e sa te feresti de gloantele astea.
Ronnie: Ce ? Esti nebun ?
Harry: Nu.Depinde de tine sa-mi arati cum te descurci.
Ronnie: Si ce trebuie sa fac ? Doar sa ma feresc ?
Harry: Da. Sunt multe obstacole. Si desigur trebuie sa ma ataci, luandu-mi pusca din mana
Ronnie: My pleasure. 
          Mi-am luat un avant si atunci a inceput. Pe primul l-am ocolit usor, dar al doilea mi-a trecut pe langa tampla. Am mai fost lovita o data de o pusca dar in picioar nici decum in tampla. L-am evitat si pe al treilea si atunci m-am napustit asupra lui. 
Harry: Miscare gresita.
          Atunci l-am vazut. M-a nimerit in burta. 
Ronnie: Aah, Rahat. 
Harry: Esti ok ?
Ronnie: Nu. A aterizat prost. Si mai trebuie sa-l si scot.
Harry: Stai sa te ajut. Intinde-te.
Ronnie: Dar..
Harry: Acum.
Aissa: Ce dracu s-a auzit ? Esti bine ?
Ronnie: Nu.
Harry: Ridica bluza. 
Ronnie: Nu vrei sa ma si dezbrac ?
Harry: Mai comentezi ?
Aissa: Off. Te dadeai mare. De ce nu l-ai evitat ?
Ronnie: Nu l-am vazut pana nu m-a nimerit.
Harry: Data viitoare incepem de jos. Gata cred trebuie sa o dezifenctezi acasa. 
Ronnie: Voi fi bine. Mersi. 
Harry: Stai sa te ajut.
Ronnie: Pot.
Aissa: Hai sa mergem. 
Zayn: Wow. E dragut sa fii vampir.
Ronnie: Da sigur. Excelent. 
Harry: Hai bro. Trebuie sa-i luam pe baieti de la aeroport si sa ne pregatim de concert.
Ronnie: Vin si eu.
Harry: Ba nu. Nu vii.
Aissa: Mai vedem noi. Hai.
                     Cum am zis rana mi-a trecut dar tot eram slabita. Am pierdut mult sange si nu m-am hranit. Cum am ajuns acasa incercam sa ne pregatim cum sa ne imbracam. 
Aissa: De ce trebuie sa mergem ?
Ronnie: Pentru ca sigur va omori pe cineva. Sigur ii va fi sete.
Aissa: Si noi ce putem face ?
Ronnie: Nu vreau sa mai omoare pe cineva. 
Aissa: Esti sigura ca asta face ?
Ronnie: Nu. Dar nu strica sa verific. Daca nu vrei sa mergi stai acasa.
Aissa: S-o visezi. M-am plictisit de Alek. 
                  Da am uitat sa va spun. Evident Aissa are un prieten. Numele lui e Alek. E cu el de aproape un an. E dragut dar si asta e cu nasul pe sus. Numai basinosi in liceul ala.
Ronnie: Ia-l pe Zayn. 
Aissa: Mai gandeste-te. Daca il iau pe Zayn tu il iei pe Harry.
Ronnie: Mie nu imi place de el. Am pus ochii pe altcineva. Il cheama Alex si e cu un an mai mare. Am vorbit ieri cu el. Pe ce planeta traiai ?
Aissa: Pe planeta nu v-am observat. E frumos ?
Ronnie: Daaaaa. Are un par valvoi. L-as fi invitat cu mine, dar nu pot sa stau cu el.
              Era atat de dragut, mai dragut decat Harry.
Aissa: Hai esti gata ?
Ronnie : Cred ca da. 
           Cam asa eram eu imbracata : http://www.polyvore.com/untitled_48/set?id=67258592
             Si Aissa: http://www.polyvore.com/untitled_68/set?id=56724571
Aissa: Tot pantaloni ?
Ronnie: Trebuie sa ma misc lejer. Si tu rochie hm ?
Aissa: Of course. Trebuie sa arat bine nu ca tine. Parca ai iesit din padure. 
Ronnie: Ha ha ha ha ha. Hai sa mergem. Chem un taxi.
Aissa: Lasa nu mai chema niciun taxi. 
             A pocnit din degete si am ajuns. 
Ronnie: Wow. 
Aissa: Vezi beneficiile ?
Ronnie: Nu de asta am zis. Uita-te ce e aici. 
Aissa: Esti o nesu......Wow. 
            Era o groaza de lume. De abia ne-am strecurat mai in fata cand a inceput concertul. Cinci siluete au iesit de nicaieri si au inceput sa cante. Eu eram cu ochii numai pe el, dar nu m-a vazut. Era prea preocupat sa le faca cu mana celorlalte. I-am vazut si pe ceilalti trei. Erau draguti. Am auzit ca ii cheama Niall, Louis si Liam dar nu stiu care e care. Cel in pantaloni rosii era hazliu. Pana la pauza nu s-a intamplat nimic. Doar ca ne-au observat. Harry s-a incruntat putin dar i-a trecut. La pauza s-a intamplat ceva. La cateva randuri departare cineva s-a taiat la deget. Si s-a taiat cam urat nu pot sa realizez cu ce. Atunci am simtit a innebunesc. 
Aissa: Ce ? Ooo stiu privirea aia. Stai pe loc. Ronnie nu te misca.
Ronnie: Nu pot, are un miros.
Aissa: Stai sa chem ajutoare. ``Zayn vin-o cu Harry la noi acum.``
Harry: Ce s-a intamplat ?
Aissa: A plecat dupa stii tu ce. A luat-o razna. Nu am putut sa-i fac nimic.
Harry: Ma ocup eu. 
              Opreste-te. Intoarce-te la Aissa. Nu te duce. Nu puteam sa ma opresc. Eram si flamanda. 
Harry: Stai.
             L-am auzit vag, dar era mai departe de mine. Am gasit-o pe fata care sangera si cand mai aveam cativa pasi mi-am dat seama ce fac. Trebuia sa ies de acolo pana nu o luam razna.  Am iesit din sala si am vazut ca in spate avea o mica padure. M-am dus cat mai in fund si am inceput sa plang. L-am simtit in spatele meu.
Ronnie: Ce vrei ?
Harry: Sa vad cum te simti.
Ronnie: Tu cum crezi ? Mi aveam putin si omoram o persoana. Ma simt ca dracu. 
Harry: Hei calm down. Va fi bine. Iti e foame ?
Ronnie: Da. Nu m-am hranit de cand cu glontul.
Harry: Ia de la mine.
Ronnie: Nu. Ma duc sa vanez, dar mai intai trebuie sa ma schimb. 
Harry: Ia de la mine am zis.
Ronnie: Si eu ti-am zis ca nu am nevoie. Intoarce-te la fanele tale. 
Aissa: Hei aici erati. Harry trebuie sa te intorci.
Ronnie: Cum ne-ai gasit ?
Aissa: Cum o vraja de localizare. 
Ronnie: Eu trebuie sa plec. Aissa te rog ramai si uita-te sa nu omoare pe nimeni. Te rog.
Aissa: Ok. Si tu ?
Ronnie: Ma duc la o gustarica. 
             Si am plecat. O parte proasta la transformarea mea e ca nu am forta de constrangere si pentru asta imi vine sa-l sugrum si mai tare.
                   Ochii aia nu te lasa. Si zambetul. Cu gropite cu tot.
            A doua zi la scoala tot eram slabita. Si mai aveam si antrenament cu el. Ma gandeam eu asa de proasta cum sa-l dobor cand cineva ma striga.
The guy : Hei. Tu esti Ronnie tipa vampir ?
Ronnie: Si tu esti Liam, Louis sau Niall.
Niall: Niall. Incantat. Deci tu ii zici lui Harry colt.    
Ronnie*laugh*: Da eu ii zic asa. De unde stii ?
Niall: De la Zayn. Rade mereu de el.
Ronnie: Esti si tu vro creatura ?
Niall : Inger. 
Ronnie: Super. Si ai puteri ?
Niall: Dar dar e complicat. E destul de tare. 
Zayn: Hei Niall. Ronnie.
Ronnie: Salut Zayn. Cauti pe cineva ?
Zayn: Da. Pe prietena da. Unde e ?
Ronnie: Habar nu am.
Harry: Hei Niall. Ronnie trebuie sa vorbim.
Ronnie: Hei colt.
Niall: Eu am plecat. Ne mai vedem.
Ronnie: Paa mi-a parut bine. Ce vrei ?
Harry: Azi nu putem sa mai avem antrenament.
Ronnie: Iti e frica ?
Hary: Nu doarca tu esti inca slabita.
Ronnie: Pot sa ma descurc.
Harry: Ba nu.
Ronnie: Ne vedem la 3 in padure. Nu ma face sa vin dupa tine. 
                    M-am uitat in urma si am vazut ca zambea.
 Aissa: Aici erai.Hai mai repede.
Ronnie: De ce ?
Aissa: Intarziem la ore cap de sparanghel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu