miercuri, 10 aprilie 2013

Chapter 6

Ronnie: Hei ce faci tu acolo ? Am curatat locul ala acum 20 de minute.
Harry: Nimic, doar ...
Ronnie: Oo mai lasa-ma. Du-te de aici si adu vaca aia de la camp.
Harry: E randul lui Niall in seara asta. 

Ronnie: Bine atunci. Vrei te rog sa te dai ? Trebuie sa mut masa aia acolo. 
Niall: Harry misca-te si ajuta-ma aici. Vaca asta merge incolo si trebuie incoace. 
Ronnie: Adios.
Harry: Revin imediat. 

Ronnie: Mai vedem noi. 
Aissa: Hei coltoaso. Mai stii ce mai faci ?
Ronnie: Cred ca da. Sunt obosita. Voi ce mai faceti ? 
Aissa: A pai ne-a pus azi sa vopsim un hambar. Eu mi-am terminat treaba, si Zayn inca mai injura pensula. S-a patat tot. 
Ronnie: Si tu nu ai avut nimic de a face cu asta ?
Aissa: Nu. Bine poate doar putin. Dar nu si-a dat seama. Ar trebuie sa-l vezi. Dar tu ieri ce ai facut cu Harry ?
Ronnie: Am vanat un iepure.
Aissa: Un iepure ? Doar atata poti ?
Ronnie: Dar imi e mila de ei. El a vanat un animal mai mare. Dar Liam ?
Aissa: S-a calmat dupa ce ati plecat. La inceput vroia sa vina dupa voi. Dar s-a calmat. A zis ca putiti rau. 
Ronnie: Ce ? Cum sa put ? Am facut dus.
Aissa: Nu asa proasto. Mirosi a vampir. Aveti o duhoare a voastra cum au si varcolacii. 
Ronnie: Da sa stii ca si el mirosea a ceva.
Harry: Caine ud. 
Ronnie: Tu ce mai vrei ?
Harry: Tanti te-a chemat . A zis ca vrea sa te duci pana in padure sa aduni lemne. 
Ronnie: Dar tu sau Niall ?
Harry: Eu ma duc sa-l ajut pe Zayn. Si Niall incearca sa o mulga pe Suzy.
Aissa: Suzy ?
Ronnie: Da e numele vacii.  Si ma rog de ce te duci tu sa-l ajuti pe ala ? E Aissa partenera lui.
Harry: Ei Aissa poate fi parteneta lui unde o vrea dar nu ajunge sus desteptul. Si nici tu nu ai vopsit sus. 
Aissa: Nu am ajuns cap de sparanghel.  Si nu mai face insinuari.
Harry: Au. E hai ca iti place de el. Lui ii place de tine.
Aissa: NU IMI PLACE DE EL. 
Ronnie: Ti-am zis ca esti dobitoc.
HarrY: Ba nu mi-ai zis. 
Ronnie: Esti dobitoc, dobitocule. 
Harry: Da sigur. 
Ronnie: Harry! Esti dobitoc. 
             Am aterizat intr-o balta de noroi. Si imi placea atat de mult bluza aia. 
Aissa: Ce s-a auzit ? 
Zayn: Cine a murit ?
Ronnie: Harry va muri. Din nou. 
Harry: Nu i-am facut nimic. Doar am inpinso. 
Ronnie: Asta este de ajuns desteptule. Cred ca carliontii aia ti-au ajuns si la creier. 
Zayn: Da noi am plecat . Hai Harry. 
Ronnie: Si eu am plecat. Ma duc sa iau crengute. 
           Am plecat ca vantul in padure sa caut crengute si sa pot ajunge cat mai repede acasa ca sa ma spal. 
Louis: Wow hei omul noroi iti pot recomanda niste sapun.
Ronnie: Serios ? Sunt eu. Sau nu. 
Louis: Ce ai patit ? Cine a vomat pe tine ?
Ronnie: Colegul tau de trupa m-a aruncat intr-o balta de noroi. Incerc sa adun crengute sau busteni pentru foc ca sa ajung cat mai repede sa ma spal. Daca se usuca il scot greu. 
Louis: Harry a facut asta ?
Ronnie: Mda. Scuze Lou trebuie sa ma grabesc. Saluta-l pe Liam. 
Louis: Hei daca vrei te ajut. 
Ronnie: Sigur, dar cum ? Eu as vrea sa ma misc cat mai repede posibil. 
Louis: Am si eu niste puteri. For example puterea pamantului. Pot sa-ti fac aici o gramada de lemne. 
Ronnie: Serios ?
Louis: Da asa cred. Stai numai putin. Nu am mai facut asta. 
Ronnie: Tu si cu Niall sunteti super. Adica sa-l vezi ce fel spala vasele. Sunt geloasa pe el.
Louis: Cateodata e plictisitor. Gata uite. 

Ronnie: Louis esti cel mai tare. Mersi. Acum sa vad cum fac sa le duc inapoi fara sa-si dea seama tanti aia de ceva. 
Harry: Te ajut eu. 
Ronnie: Nu nu. Pleaca de aici. 
Harry: Veronica nu te mai prosti. Trebuie sa ajungem mai repede, altfel se usuca noroiul. 
Ronnie: Harold ma ajuta Louis.
Louis: Cred ca mai bine plec. Ii transmit lui Liam salutarile. Hei Harry maine mergem sa inotam ?

Harry: Sure bro. Ne vedem maine. Venim noi la tine. Sa vad cum il conving pe Zayn. 
Louis: Ok. Ronnie ne vedem maine. 
Ronnie: Mersi de ajutor.  Da cred ca ne vedem maine. 
Harry: Haide da-mi lemnele. 
Ronnie: Ia-le si tu pe alea de jos. Pot sa ma descurc cu astea. Vezi poate ajungi pana la cina. Sa nu te manance ursii. 
Harry: Ha ha ha.
Ronnie: Recunoaste coltosule. Sunt mai rapida decat tine.
Harry: Da, dar eu sunt mai puternic. 
Ronnie: Ne vedem acasa. 
              Asa cum i-am zis am ajuns inaintea lui si am intrat si prima la baie. Niall deja era in pijamale. Facuse si dus si mai si mancase. 
Ronnie: Hei Niall.
Niall: Hei. Ce ai patit ?
Ronnie: O baie de noroi. Face bine la ten. 
Niall: Sunteti ciudati. Amandoi. 
Ronnie: Cine ? Eu si cu Harry ?
Niall: Dap.
Ronnie: Macar ai putea sa nu ne dai amandurora acelasi adjectiv ?
Niall: Bine. Stai sa ma gandesc. Gata. Tu esti nebuna si el ciudat.  Better ?
Ronnie: Much better. Hei a zis Louis ca maine mergeti la inot.
Harry: Mergem. 
















Ronnie: Bravo mie.  Nu am costum de baie. 
Aissa: Iti dau eu. Am adus o duzina. 
Harry: Vezi problema rezolvata. 
Ronnie: De ce ai adus o duzina de costume de baie ? La munte ?
Aissa: Ma stii doar.
Ronnie: Mdeah. Voi ce cautati aici ?
Harry: Noi i-am invitat. Eu si cu Niall. La gratar. Maria ne-a dat voie. Vom sta la tine. 
Ronnie: La mine ? Adica in hambar ? Si eu ce fac  ? Sunt jegoasa.
Louis: Te duci sus, faci dus si cand te intorci mananci. Si bei. 
Ronnie: Ok. Voi baieti ati organizat totul. Fara sa stricati nimic. Surprinzator. am plecat la dus. 
Harry: Hei!
Ronnie: Acum ce mai e ?
Harry: Ia astea. Nu m-ar deranja sa vii goala, dar totusi mai e lume pe aici. Cand vom fi singuri. 
Ronnie: Mersi si keep dreaming. 
                  Deja am simtit cum noroiul s-a inchegat undeva si nu vroiam sa pun mana. Sper ca au perie de paie. Apa era asa de calda, iar spuma care era peste tot era asa de buna. Asta da viata. Cu toate ca mancarea de om nu prea ma ajuta mirosul care venea din hamabar era imbietor, asa ca m-am grabit sa ies din cada. Eram mai moala fara kilogramele de noroi de pe mine.
  Ronnie: Gata baieti. Sper ca mi-ati pastrat si mie ceva.
Liam : Daca veneai peste 10 minute nu mai apucai nimic. Zayn si Niall parca sunt nehaliti.
Ronnie: Hei cum te mai simti ?
Liam: Inca am mirosul vostru in nari, dar altfel totul e ok. 
Ronnie: Da Aissa mi-a zis de putoarea noastra. Scuze. Dar cum mirosim ?
Liam : Dulce. Bine tu acum mirosi a balsam de capsuni si Harry a bautura.
Ronnie: Deja s-a imbatat ?
Aissa: Nu inca, dar nici mult nu mai are. 
Ronnie: Ei bine eu nu vreau sa fiu aici. Ma duc sa mananc pe acoperis. 
Aissa: Ia-ma si pe mine. 
Ronnie: Un minut. Gata. Suite in spinarea mea. 
Aissa: Nu murim ?
Ronnie: Eu sunt deja, dar despre tine nu stiu. Nu cred. 
Aissa: Whoaaa. A fost super. 
Ronnie: Multumesc. Stai am uitat painea. Revin.
Aissa: Ok..
Ronnie: Gata. Era sa nu mai gasesc.
Aissa: Hei nu cred ca te-am intrebat niciodata. Cum e cand stii ca esti mort ? Adica sa auzi inimile tuturor si stiind ca a ta nu va mai bate niciodata ?
Ronnie: Nu stiu. La inceput era frustrant. Adica eram geloasa pe voi. Pe cei din liceu. Ei nu trebuiau sa se ingrijoreze ca vor macelari o scoala daca nu mananca. Dar acum e mai bine. Adica macar stiu ca nu mai sunt singura.
Aissa: Harry. Dar el e mai bun ca tine. 
Ronnie: Dar eu sunt mai raida. Si la chestia cu forta pot invata. Oricum imi place pauza asta. Fara scoala, sau cretini de omorat. Cat mai avem ? \
Aissa: Cred ca 4 zile. 
Ronnie: Putin. Nu vreau sa ma intorc. Imi place sa dorm in hambarul asta. 
Aissa: Da sa vezi cand ne-om intoarce.
Ronnie: Ce vrei sa spui ? Doar nu o sa afle tot liceul. 
Aissa: Nu, dar profesoara sigur va afla. 
Ronnie: Cum ? De ce sa afle ?
Aissa : Pai cei de aici trebuie sa le dea profesorilor o hartiuta cu numele fiecaruia si cu ce am facut mai bine sau mai grav. Si in cazul tau...
Ronnie: Sigur va aparea pe hartie ca am injurato in romana. Sunt moarta. Ipotetic. Trebuie sa-mi cer scuze. Urgent. 
Aissa: Ronnie!
Ronnie: Ce ? 
Aissa: Acum e ora 1 am. Peste cateva ore.
Ronnie: Corect. Acum somn. 
Aissa: Poate ma ajuti putin. 
Ronnie: Da scuze.  Hai in spate. Whooaaaaa.
Aissa: Cred ca mai bine plecam. Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaayn, haaaai.
Zayn: Noapte bunaa. Dar mai intai faceti curat.
Ronnie: Mersi pentru pont Malik.
Aissa: Ooo haide.
Liam: Da plecam si noi. Pa.
HarrY: Da si eu dispar.
Ronnie: Ooo nu nu nu nu. Tu stai.
Harry: Vrei sa dorm aici ?
Ronnie: Nici gand. Tu si cu Domnul irlandez ma veti ajuta sa fac curat. ACUM.
Harry&Niall: Dar ne e somn.
Ronnie: Si mie. Voi ati facut asta mamelucilor.
                  Cred ca ne-a mai luat inca 2 ore sa facem curat cu tot cu viteza noastra de creaturi nocturne cum imi zice mama. Dar dupa somn, iar a doua zi inotul. Ceea ce ma inspaimanta pe mine pentru ca nu stiam sa inot. 

Aissa: Imbraca-te o data. 
Ronnie: Dar nu vreau .
Aissa: De ce ?
Ronnie: Nu stiu sa inot.
Aissa: Ce ?
Ronnie: Nu stiu sa inot.

Aissa: CE? ZII MAI TARE.
Ronnie: NU STIU SA INOT.
Harry: Asa deci. Nu stii sa inoti.
Ronnie: Ai auzit ? 
Harry: Daca au auzit toti tu ce crezi ?
 

Ronnie: Ieeeeei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu