duminică, 21 aprilie 2013

Chapter 8

Ronnie: Dar nu vreau acasa. O haideti sa mai stam. 
Tanti : Nu cred ca e bine draga. Aveti scoala si probabil parintilor le e dor de voi.
Ronnie: Da hai sa mergem. Nici dumneavoastra nu ne mai vreti. Si inca o data va multumesc si imi pare rau pentru injuratura. Multumesc ca nu ati trecuto pe foaie. 
Tanti: Cu placere. Uite v-a venit masina. La revedere. 
Aissa: la revedere si multuimi pentru tot. 
             Stiam ca vroia sa scape de noi cat mai repede. Toti. Am facut treaba, dar am fost nesuferiti. Toti. Dupa ce excursia la lac s-a terminat eu eram mereu nervoasa. asa incercam sa ma mai controlez. Cu ceilalti nu am mai schimbat nicio vorba de doua zile. Doar cu Aissa cateva cuvinte. In astea doua zile am innebunit-o pe tanti Maria asta. E o  femeie de treaba. Sincer vreau acasa, in camera mea mare si fara fan pe langa si imi e dor de mama. 
Niall: Avem cam  mult de mers pana la Bucuresti.
Louis: Hai sa jucam ceva. 
Ronnie: Pas. 
Zayn: O haide. Suntem intr-un autobuz, avem 4 ore de mers pana in capitala plus inca doua de asteptat avionul si dupa inca 4 pana in Londra. In total 10 ore impreuna. ati rezistat 10 zile, mai rezistati o zi.
Aissa: Corectie 10 ore. Mai invata si tu matematica.
Liam: Hei toata lumea e cu fundul in sus ?
Ronnie: Eu nu am nimic. 
Aissa: Mie imi e bine. Am doar o problema cu matematica de varza a lui Zayn.
Zayn: Ia uite cine vorbeste. 
Harry: Niall da-te mai incolo.
Niall: Daca ma dau mai incolo aterizez pe sosea.
Harry: Pai da-te mai incolo.
Louis: Harry termina. Ai loc mai incolo. 
Ronnie: NU lasa-l sa stea acolo. 
Harry: Da stau bine aici. 
Liam: Va fi un drum luung.
Zayn: Chiar crezi asta ?
Ronnie: Eu as putea sa ma duc si pe jos. Dar e prea frig. 
Harry: Sau nu stii drumul. 
Ronnie: Si asta. Scuza-ma ca nu am mai traversat pana acum un continent PE JOS. 
Niall: Terminati .
Harry: Laso.
Ronnie: Cretinule.
Harry: Esti si saba de inima. 
Ronnie: Decat un criminal in serie ca tine.
Harry: Nu am mai omorat pe nimeni.
Ronnie: INCA.
Aissa: DESTUL.
Liam : Cred ca ma duc langa sofer.
Harry: Cred ca ma duc pe jos.
Ronnie: Pa.
Aissa: Eu ma culc. Daca mai aud pe cineva certandu-se va arunc pe capota.
Harry: Liam zii soferului sa opreasca. Louis sa-mi duci si mie bagajele la tine si vin eu sa le iau.
Louis: Ok, stai. Chiar vii pe jos ?
Harry: Da. 

               Cu Harry plecat atmosfera s-a mai destins. Eu si cu Niall am adormit. Louis a cazut si el pe umarul meu si asa s-au dus orele pana in capitala. In avion eu am stat cu Aissa si am stat mai mult pe net, adica nu prea aveam ce face. Aaa da si am urmarit un film cu Taylor Lautner : Abduction. 
Ronnie: Yummi de patratele
Aissa: Al meu.
Ronnie: Si eu ?
Aissa: I-al pe rusul ala. 
Ronnie: Ha. Buna gluma. 
            Dupa ce am aterizat am vazut un chip la care nu ma asteptam.
Ronnie: Ia uite cine e acolo. 
Aissa: Mama. 
Ronnie: Si mama. Vorbind. 
            Mama mea nu era prea sociabila. ea era mama dura si seful dur. Era o ciudata uneori dar eu o iubeam.
Mom: De abia astept sa le vad pe fete. Parca a trecut prea mult.
Ronnie: Aici suntem. 
Aissa's mom : Aissa, Ronnie. Fetelor vorbeam de voi.
Ronnie: Da, am auzit.
          Asta trebuia sa-mi aduca o privire urata de la mama, dar ea era toata un zambet.
Mom: Ronnie mi-a fost dor de tine. 
Ronnie: Aaa si mie. Mergem te rog. 
Mom: Nu acum. Vreau sa vorbesc cu Harry. Unde e ?
Aissa: Noi plecam. Ne vedem maine. 

Ronnie: Ok. Pa. Mama Harry a ales sa vina pe jos din Romania. 
Mom: Aaa atunci cred ca a ajuns.
Ronnie: Serios ? Si daca veneam eu pe jos ce fel faceai ?
Mom: Ronnie el nu e copilul meu. In schimb tu da. Mi-as fi facut griji.
Ronnie: Din fericire. Hai sa mergem. Sunt franta. Si vreau sa vanez.
Mom: Ok, ok. Vrei sa te ajut cu astea ? Glumeam. 
Ronnie: Mama ?
Mom: Da ?
Ronnie: Ce e cu tine ?
Mom : Ce vrei sa zici ?
ronnie: Esti altfel. 

Mom: Aaa pai. M-am gandit ca nu rezolv nimic daca sunt asa cu tine. Tu ar trebui sa fii artagoasa. Dar tu esti aia nebuna. Si vreau sa ma schimb. La munca deja sunt altfel. Dar tu nu vei avea de unde sa stii.
Ronnie: Adica ?
Mom: You're fired.

Ronnie: Ma concediezi ? De ce ? Ce a mai facut Harry ?
Mom: Nu e legat de Harry. Nu vreau sa te mai expun riscurilor. 
Ronnie: Mama nu ma expui la nimic. Nimic nu ma poate rani acum. Nu mai sunt impiedicata aia de acum 3 ani. 
Mom: Stiu, dar eu tot imi fac griji.
Ronnie: Pe de alta parte ma bucur. Dar Aissa ?
Mom: Si pe ea o scot la pensie. Ar trebui sa va angajati si voi la un loc mai normal. 
Ronnie: Dap. Ar trebui.  Ok. Am ajuns. ma duc sa duc astea sus si ma duc sa vad ce gasesc. Vin cat pot de repede. 
Mom: Ok.
           Ma bucur ca am fost concediata. Cu toate ca banii aia nu picau rau. Dar e mai bine asa. Acum dac as putea sa gasesc si ceva bun de macare. 
Ronnie: Ouch. Ce dracu era aia ?
           Ceva ma intepase in picior. Cand am scoso am vazut ca era o sageata cu un ac mic in varf. Nu stiu ce mi-a fost injectat si de catre cine, dar nu va avea niciun efect. trebuie sa vad cine mi-a injectat cacatul ala. Dar mai intai masa. 

          *Morning*
Mom: Ronnie, sus. Scoala.
Ronnie: Mai lasa-ma. 
Mom: Te-am strigat de jos, dar nu m-ai auzit. 
Ronnie : CE ? Cum adica ?
Mom: Si acum am strigat de vreo doua ori. 
Ronnie : Nu-ti mai simt mirosul ala delcios. Nu simt nimic. Ma simt inutila. Din nou. Stai sa vad daca pot sa ajung la baie.
             Cand am incercat, n-am facut decat sa cad din pat pe mana. 
Ronnie: Aaa mana. Cred ca mi-ai rupto.
Mom: Stai. Nu mai esti vampir ?
Ronnie: Nu cred. Nici colti nu mai am. Dar cum ?

Mom: Ieri nu aveai nimic.
Ronnie: Stai asa. Aseara in padure. O sageata mi-a aterizat in picior. Si dupa nimic. Nu-mi amintesc nimic. 
Mom : O doamne. Trebuie sa facem ceva ?
Ronnie: Ceva ce ? Nu stiu cine era. Cred ca tot ce pot face acum e sa ma imbrac si sa ma duc la scoala. 
Mom: Nu cred ca e o idee buna. 
Ronnie: Mama vrei sa stau in casa ? Sunt mai vulnerabila aici. Ma imbrac si ma intalnesc cu Aissa. 
Mom: Bine, dar te rog. Ai grija. 
              Nu-mi vine sa cred. Nu mai sunt vampir. Sunt o nemuritoare. Acum sunt ca mama. Nu mai am viteza, puterea, si increderea. Momentan nu mai am nimic. 
Aissa: Hei coltoaso. Nu mai auzi ? Te-am strigat de la coltul ala.
Ronnie: Aissa ?
Aissa: Ce ? Hai ca intarziem. Si de ce ai un ghips la mana ? 

           Aaa da m-am dus si la un doctor.
Ronnie : Pai..
Liam: Hei fetelor.
Aissa: Hei Liam. ia vino. Nu ti se pare ceva ciudat la fata ei ?
Liam: Ba da. Si nu mai mirosi ca un vampir. Te-ai dat cu cate tone de vampir.
Ronnie: Asta pentru ca nu mai sunt unul.  Trebuie sa plec. Uite azi-dimineata m-am trezt ca un om normal. Aseara in padure cineva mi-a injectat ceva in picior. Credeam ca nu e nimi pana azi-dimineata. Sunt om, iar. Si ? Am cazut din pat si mi-am scrantit mana.  Am plecat.  Trebuie sa trec pe la secretariat sa las foaia din Romania. Ne mai vedem.
Aissa: Wow. Tu poti sa crezi ?
Liam: Cu greu. Dar asa e. Nu mai are mirosul si chiar are o mna in ghips. 

Aissa: Crezi ca ar trebui sa mai spunem cuiva ?
Liam: Oricum vor afla. 

                 Acum era rau ca nu puteam sa-i aud. Sigur vorbeau despre mine si despre spusul altcuiva cum ar fi Harry. Dar daca mai am o sansa nu vreau sa o irosesc. Vreau sa traiesc din plin. Ca un om. 
Ronnie: Hei Miss Shaw.
Miss Shaw: Ronnie. Intra. Ceilalti mi-au adus foile. Ai mai ramas tu si cu Aissa.
Ronnie: Si harry ?
Miss Shaw : A fost primul. Era cam nervos. Hei am o rugaminte pentru tine. Crezi ca te poti ocupa de un coleg nou ? Sa-i arati scoala ?

Ronnie: Sigur.
Miss Shaw: Si imi pare rau pentru bratul tau. Soer ca e ok.
Ronnie: E bine. Unde e ?
Miss Shaw : Acum intra. Ronnie el e Nick Fadden. Scott ea e Ronnie
                 L-am analizat din cap pana in picioare si asa a facut si el cu mine. Era imbracat cu jacheta scolii deci cred ca era la baseball. Era super dragut. 
Ronnie: Hei Nick.
Nick: Buna Ronnie.
Ronnie: Ok sa mergem .
Mish Shaw : Ronnie cand il vezi pe Harry trimite-l la mine. Am nevoie de putin ajutor.
Ronnie: Ok.
             Cu toate ca incercam sa nu-l vad.
Ronnie: Cred ca primul lucru pe care vrei sa-l vezi e terenul, nu ?
Nick : L-am vazut. As vrea totusi sa stiu unde e sala de istorie.  Acolo am prima ora.
Ronnie: Sigur. Aa defapt si eu am tot istorie. 
Harry: Trebuie sa vorbim. Acum.
Nick : aaa eu ma duc in clasa.
Ronnie: Vin si eu imediat. Ce vrei ?
Harry: Nu aici.
Ronnie: Ma doare. Ia mana.  Daca nu observi am un GHIPS.
Harry: Esti om ? De ce nu mi-ai spus ? Si ce faci la scoala ?
Ronnie: Invat. Da m-am trezit iar om. Dar cred ca Aissa si Liam ti-au spus ei tot.
Harry: Nu mi-au spus nimic. Te-am mirosit eu.
Ronnie: Ei bine intreaba-i pe ei. Intarzii la ora. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu