marți, 7 mai 2013

Chapter 9

       O saptamana a trecut de cand sunt iar om. Si nu scap de niciunul. Nici de mama, de Harry, Liam, Louis.
Ronnie: Pentru ultima oara. Lasati-ma naibii in pace. Nu ma transform la loc. PA.
Harry: Mai conteaza  ? O voi face asa cum am facuto si acum 3 ani. 
Ronnie: Fa-o si te omor cu mana mea. Am spus nu. Nu ramane. Lasati-ma dracu.
Nick: Hei Ronnie ai vreo problema ?
Ronnie: Nick. Salut. Nu, vezi tu colegii astia sunt mai batuti in cap. Trebuie sa le zic un lucru de o mie de ori. Deci cum te-ai obisnuit cu scoala ?
Nick : Bine cred. Azi avem meci. Vii ?
Ronnie: Sigur. La cat ?
Nick: Dupa ore. 
Ronnie: Voi fi acolo.
Harry: Ce pamapalau.
Ronnie: Nu unul mai mare ca tine. 
Harry: Ce o fi vazand la el  ?
Liam: Hai frate. Intarziem la mate. Stii ce nesuferit e. 
Harry: Eu nu vin. Ma duc pana la mama ei.
Louis: Harry mai laso. Tu ce ai face daca te-ai trezi iar om ?
Harry: As cauta pe cineva sa ma transforme la loc. Nu e frumos sa fii om...
Liam: Asta din opinia ta.
Harry: Ba nu. Ea nu intelege. A fost transformata in om cu un scop, de cineva. Si trebuie sa aflam cine e.
Louis : Mai distreza-te si tu. Uite fata aia iti face ochi dulce de saptamani. Dar tu te uiti numai la Ronnie.
Harry: Cine ? 
Liam: Aia. 
Harry: Dar e draguta. Ma duc sa vorbesc cu ea. 
               Deci daca ma uit pe orar , mai am 3 ore : istoria Americii, spaniola si mateeeee. Ugh. De cand a inceput anul scolar nu am reusit sa memorez orarul asta. Dar chiar m-am schimbat la ore. Adica sunt mai atenta, invat mai mult, si chiar raspund. Cu Aissa nu am mai vorbit. A plecat acum cateva zile in Canada, la o verisoara si nu stiu cand se intoarce. Si ea e vrajitoare si cred ca de aia s-a dus. Cred ca sunt putin geloasa.  Si dupa scoala e meciul lui Nick. chiar vreau sa ma duc, iar el e asa de dragut si e om. 
Nick : hei Ronnie, vii la masa  ? Ai ramas pe ganduri. 
Ronnie: Da, scuze. Vin. Lasa-ma 5 minute.
              Am vrut sa clarific situatia cu Harry si sa-i spun pentru totdeauna sa ma lase in pace. Dar cand am intrat in sala de mese in bratele lui statea o fata. Si se sarutau. 
Ronnie: Hei Fat-Frumos vreau sa vorbesc cu tine. 
Harry: Aaa Ronnie. O stii pe Maria ? 
Ronnie: Nu. Scuza-ma draga, vreau sa vorbesc cu el. Deci da-te. 
Maria: Nu puteti sa vorbiti si de fata cu mine. 
Ronnie: Nu. Da-te, sau de dau eu. 
Harry: Asta va fi interesant. 
Maria: Hai sa te vad. 
               Daca aveam puterile acum o aruncam in partea cealalta a cantinei. 
Ronnie: Crede-ma nu vrei sa te pui cu mine. Ti-am cerut sa ma lasi 5 minute sa vorbesc cu el.
Maria: Ce esti geloasa ? 
Harry: Oooo.
Ronnie : Harry daca nu taci inghiti marul ala intreg. 
Maria: De ce te iei de el  ? L-ai pierdut, gata get over.
Ronnie: Da, tu acum crezi ca sunt moarta dupa el. Ei bine nu am fost, nu sunt si nici nu voi fi. Cu toate ca in excursia aia in Romania l-am avut la degetul mic.  Facea tot ce vroiam eu.
Harry: Gata Ronnie. Maria stai jos. 
Ronnie: Ia mana de pe mine. Ei acum ce mai vrei ?
Maria : Sa dispari. *face palm*
Ronnie: Nu ai facut asta .
               Am luat-o de par si am dat-o cu capul de masa. Nu tare pentru ca nu mai aveam forta aia, dar cred ca a duruto. Si sa fie clar: nu ma certam cu ea pentru el, ma certam cu ea pentru ca nu m-a lasat sa vorbesc cu el. 
Aissa: Aha si tu te astepti sa te cred ? Oi fi eu in partea cealalta, dar nu ma poti pacali.
Ronnie: Dar asa s-a intamplat.
Aissa: Ma rog si dupa ?
Ronnie : Pai Harry a ramas masca cand am dato cu capul de masa, la fel si multimea care se adunase, Nick m-a luat pe sus de acolo, am stat la detentie 4 zile , 2 ore dupa scoala, am ratat meciul lui Nick, pe care apropo l-au castigat, iar acum cand ma vede aia se da in partea cealalta. Bineinteles ca e mereu cu Harry. 
Aissa: Wooow, deci e cu Harry ?
Ronnie: Asa se pare. dar Zayn ce mai face ?
          Am uitat sa mentionez ca si Zayn e cu ea. Studiaza impreuna.
Aissa: Exerseaza. Vrei sa vorbesti cu el ?
Ronnie: Nu. Doar saluta-l. Siiiiii ?
Aissa : Siiiii ? Ce vrei  ?
Ronnie: Ce se mai intampla intre voi ?
Aissa: Nimic. Ieri am avut o bataie cu mancare si am ajuns jos cu el peste mine./
Ronnie: Awww. Dar cum mai arata ?
Aissa: Bine. Si-a facut un nou look. Ti-l trimit pe telefon acum. Eu trebuie sa plec. Ai grija si nu mai fii geloasa.
Ronnie: Dar-. 
                Mi-a inchis. Sa vedem poza. 
**Messages**
Ronnie: Stie sa mearga pe bicicleta ?
Aissa : Da spre deosebire de tine. 
Ronnie : Ha-ha. Oricum e bun. Daca ar avea si patratele.
Aissa: Are. Si nu intreba de unde stiu. 
Ronnie: Imi imaginez si singura.

                   Au trecut cateva zile de la eveniment. Si m-am gandit la ceva. Daca nu ma mai pot baza pe puterile de vampir atunci sa le imbunatatesc pe astea. 
Mom: Box ?
Ronnie: Da. Haide mami e o idee brilianta. Vreau sa fac ceva. 
Mom : I-ai cerut iertare lu Harry ?
Ronnie: Pentru ?
Mom : Pentru ca l-ai facut de ras.
Ronnie: Aaa eu la-m facut de ras. Nu prietena lui psihopata care a inceput totul.
Mom : Trebuie sa faci ceea ce e corect. De aia i-am invitat pe el si pe baieti la cina.
Ronnie: Ai facut ce ? 
Mom : Hai du-te si te imbraca. Trebuie sa vina. 
Ronnie: Chiar trebuie sa apar si eu ?
Mom: Da. Hai si dupa ma ajuti cu gretarul. Vreau sa-l faci tu.
Ronnie: Vin in 5 minute.
              M-am schimbat repede in niste pantaloni de blugi foarte scurti si un tricou mai lung si am coborat in ciorapi sa fac gretarul.  Cat intorceam si rasuceam carnea aia i-am auzit pe baieti intrand.
Mom: Hai baieti, intrati. Am auzit ca Zayn e cu Aissa. Si Harry ? 
Harry: Aici.
Ronnie: Se putea ? Nu putea sa-l calce masina ?
Harry*venind langa mine* : Sa stii ca aud. Buna si tie. 
Ronnie: Dispari. Mama am terminat cu gretarul.
Mom: Adu-l aici.
Harry: Da-mi voie.
Ronnie: Buna baieti. Mami ma duc sus sa fac un dus si revin in 20 de minute.
Mom: Bine, dar sa nu intarzii. Hei ma ajuta cineva cu farfuriile ?
Niall: Aici sunt. Unde le duc ?
Mom: Afara. Vreau sa mancam afara. E o zi frumoasa. 
            Am urcat in fuga la etaj. Chiar daca nu imi placea o parte din companie imi era foame. Eram lihnita si in timp ce faceam carnita aia imi imaginam cum o inhatam. Am inceput sa mananc iar ca o scrofita. Am dat drumul la apa calda cat imi cautam cu ce sa ma imbrac. Mi-am luat un tricou alb cu ceva scris pe el, un pantalon de trening cu turul lasat si totosii mei cu Mickey Mouse. Apa era numai buna. Mi-am strans parul intr-un coc, pentru ca nu era asa de lung, dar tot se uda si am intrat in apa. Hainele le-am lasat pe pat in camera pentru ca nu-mi place sa le car dupa mine. Aveam doar un prosop in baie. Dupa ce am terminat am pipait cu mana suportul, dar prosopul nu era. Poate ca il uitasem.  Asa ca am iesit goala si uda. Cand am iesit in camera Harry era intins pe pat cu prosopul meu in mana.
Harry: In sfarsit. Incepusem sa ma plictisesc. Or sa creada ca sunt constipat.  Wow. 
Ronnie: Ce cauti aici ? Tu mi-ai luat prosopul ?
Harry: Dap. 
Ronnie: Un tipat si mama vede ce porc esti .
Harry: Oo hai tu chiar nu realizezi ca mama ta ne vrea impreuna ? Chiar ea mi-a zis sa ma duc la baia de la etaj pentru ca aia de la parter e stricata.
Ronnie: Nu e stricata. 
Harry: Veziiii. Acum puneti asta pe tine. Nu vreau sa te mai vada si altii. Apropo sa stii ca m-am abtinut cu greu sa nu te iau de la usa. Acum pune asta pe tine ( mi-a infasurat prosopul in jurul corpului, cu mana pe fund ) si te astept jos. 
              Dar nu putea doar sa plece, m-a si sarutat.
Ronnie: Harry..
Harry: Da ?
           
            Nu stiu ce ma apucase, dar picioarele au inceput sa o ia la goana spre el. Din fericire inca mai tineam prosopul pe mine. Mi-am infasurat mainile in jurul gatului sau si l-am sarutat. Prosopul mai statea doar de o parere pentru ca eram lipita de el. Chiar daca era socat mi-a raspuns si mi-a infasurat el prosopul la loc. 
Ronnie: Scuze. Nu stiu ce m-a apucat. Cred ca mi s-au urcat hormonii la cap.  In plus tu ai prietena.
Harry: Cine Maria ? Nu e prietena mea. Mie imi place de tine.
Ronnie: Si de ce era asa de nervoasa ? V-am vazut sarutandu-va.
Harry: Ma prefaceam si eu.
Ronnie: Mai bine te duci jos, constipatule. Vin si eu dupa ce ma schimb.
Harry: Nu pot sa stau ?
Ronnie: Ai vazut destul. Ce mai vrei?
Harry: Inca nu m-am saturat. 
            Dupa ce a plecat am inceput sa ma sterg si sa ma imbrac. Mersul meu era mecanic. 
Mom : In sfarsit ai venit. 
Ronnie: Da. Eu unde stau ?
Mom: Fata in fata cu Harry. Aici. 
Ronnie : Serios ? Mama ce urmaresti ?
Mom: Nimic. 
           Da nimic. Siguuuuuur. Am inceput sa mananc.  
Ronnie: Ma duc sa mai aduc suc.
Harry: Niall frate aia era painea mea. Acum nu mai e deloc. 
Louis: Pacat. Mars si adu.
Mom: Astia doi sunt mai incapatanati decat doi catari.
Ronnie: Ce faci aici ?
Harry: Niall mi-a luat bucatica de paine si m-au trimis sa mai aduc. Stai sa te ajut.
Ronnie: Nuu. HARRY. CE FAC EU CU ASTA ? E ALB. 
Harry: Nu te mai plange atat ca si eu sunt ud. 
Mom: Ce s-a intamplat ? Ronnie.
Ronnie: Mi-a dat peste mana. Asta s-a intamplat. Ma duc sa ma schimb. 
Harry: Si eu ?
Ronnie: Ce propui  ? Sa te iau cu mine in carca ?
Harry: Nu te iau eu.
             Am ajuns in camera in 2 secunde. M-a lasat jos si mi-a scos tricoul si i l-am scos si eu lui. 
Ronnie: Bun si acum ?
Harry: Iti caut ceva sa te imbraci si tu faci la fel. 
Ronnie: Stai sa vad daca mai am in dulapul de pe hol vreun tricou de la tata. 
Harry: Uite pune asta pe tine.
Ronnie: L-am gasit pe asta. E de mosi, dar nu o sa mori. 
Harry: pai hai.
             Cand am coborat jos nu mai era nimeni. Eu l-am vazut pe Harry sus ca ranjea, dar credeam ca isi imagina cine stie de rahat.
Ronnie: Unde e toata lumea ?
Harry: Au plecat. Uite un bilet. 
Ronnie: Ce zice ?
Harry: E de la mama ta. A zis ca s-a dus sa doarma la o prietena. 
Ronnie: E incredibila femeia asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu