miercuri, 22 mai 2013

Chapter 11



Ronnie : Stii acum cand te vad cum bei chestia aia cleioasa mi se face scarba.

Harry : Acum o luna maxim ai fi omorat pentru asa ceva.

Ronnie: Da stiu.

Harry: Uite de dragul tau il arunc. Cu greu, dar il arunc.

Ronnie: Nu e nevoie. Doar lasa-l putin pe noptiera. Vreau sa-ti arat ceva.

Harry: De la distanta  asta nu se poate.

Ronnie : Ti-am zis eu sa stai acolo ?

        S-a apropiat inainte sa pot eu macar sa clipesc. A pus pauza la film si se urcase pe mine.

Ronnie : Harry stai. Eu vreau sa ma uit la film.  Si in plus trebuie sa ne protejam.

Harry: O haide. Stii de cat timp astept momentul asta ? Cand ai mai auzit tu sa se nasca un copil dintre un om si un vampir ?

Ronnie: Am auzit in Twilight.

Harry : Really ?

Ronnie: Daca si numai DACA ai la tine accept. Altfel stam doar asa si ne uitam in continuare la film.  Dupa somn.  Soo ?

Harry: Nu am.

Ronnie : E atunci rezista coltisor.

Harry (cu moaca trista) : Stii ce cred eu ?

Ronnie : Ce crezi tu draga ?

         Ma ridicasem din pat ca sa-mi asez tricoul pentru ca era sculat pana la mijloc.

Harry : Ca tu vrei sa ramanem doar la saruturi. Ma abtin de cand te-am cunoscut.

Ronnie : Si daca te lass am mai astepti ? Cand o fi o fi . Ce iti cade daca  mai astepti ?

Harry: Nu imi cade nimic. Cel putin nu inca. Dar daca ma tot refuzi vei vedea ce o sa-mi cada.

Ronnie: Lasa ca mostenitorii tai stau bine acolo. Te duci te rog sa dai drumul La filmul ala ?

Harry: Cat mai are ?

Ronnie: Pai avand in vedere ca mai mult mai pipait, ti-ai plimbat mana pe soldurile mele, m-ai sarutat incontinuu de nu mai aveam aer, mai are 69 de minute.


Ronnie: Da. Stiu ca e anapoda, dar atat mai are flimul. Hai nu te hlizi si treci aici sa ne uitam. Dar ma lasi sa ma uit. Ai uitat ca e cu Selena Gomez  ?

Harry: Da ai dreptate.  Si tie ce iti iese la afacerea asta ? Trebuie sa vezi  sj tu pe cineva care te incanta, nu ?

Ronnie:  Da normal ca am.  Cum il cheama ?

Harry : Aaa nefutangiul ‘’bun de sarutat’’ ?

Ronnie: Cum il cheama ?

Harry: Joey Parker .

Ronnie: A little bit louder.

Harry: JOEY PARKER.

Ronnie : Nu asa de tare ca te aude mama.

Harry*rolling eyes* : Hai sa ne uitam .

Ronnie: Esti gelooooooos. Ce imi place.

Harry: Stii ca sunt in stare sa…

           I-am astupat gura aia care incepea sa mearga pe alaturi cu un sarut.

Ronnie : Esti in stare saaa ?

Harry : Sa tac si sa ma uit la film.

Ronnie : Iti place filmul sau mananci atatea floricele de plictiseala ?

Harry: Mananc floricele pentru ca imi plac. Si imi place si filmul.


Harry: Da am vazut. Ce draguti sunt ei doi.  O doamne vorbesc ca o fata .

Ronnie : Mai are 5 minute. Cred.  Canta bine el .

Harry: Nu mai bine decat mine,

Ronnie: Nu as paria.

Harry: Zi-mi ce vrei sa cant.

Ronnie: O melodie de-a voastra,

Harry: Veronica am mai vorbit despre asta. Nu mai vorbim de One Direction ca trupa.

Ronnie : De ce nu va mai ganditi la asta ?

Harry: Pentru ca toti suntem niste creaturi supranaturale.  Eu sunt vampir, Liam e varcolac, Louis si Niall sunt ingeri si trebuie sa adaug ca nu fac prea multe inca. Am citit ca la ingeri puterile vin treptat si cand o fac e socant, ca sa nu mai zic de Zayn care e vrajitor ca Aissa. Noi nu imbatranim. Daca presa va fi pe urmele noastre la fiecare basina nu crezi ca isi vor pune intrebari dupa ani de ce nu imbatranim ?

Ronnie: Dar sunteti foarte buni. Aveti fane in toata lumea.

Harry: Pentru ele imi pare cel mai rau. Dar asta nu e de noi. A fost frumos, dar stiam inca de la inceput ca va fi si un sfarsit.

Ronnie : Erati grozavi. Ati scos doua albume : Up all night si Take me home. Cum s-ar numi al treilea ?

Harry: Nu stiu. Eu ma gandeam la We’re teenagers.

Ronnie: Suna bine. Ma duc sa-mi mai aduc mancare.

Harry: Vin si eu cu tine.

Ronnie: Heii baietii ce mai fac ?

Harry: Sunt bine. Niall e frustrat.

Ronnie: De ce ?

Harry: Puterile lui nu sporesc deloc. Uneori crede ca nici macar nu e un inger.

Ronnie: Hei eu am citit undeva ca ingerii sunt buni si rai.

Harry: Pai asa si sunt. Atunci cand ‘’iti sosesc’’ puterile alegi si partea de care vei fi. 

Ronnie: Si ?
Harry: Si eu vor sa aleaga partea cea buna, dar atunci cand va fi momentul, fiecare parte va veni cu ofertele sale. Deci va fi greu. Niall plange numai cand se gandeste la asta.

Ronnie: Awwww, ce scump.  Nu stiu ce sa mai pap.

Harry: M-am plictisit de cat mananci tu.

Ronnie: Acum sunt in crestere.

Harry: Chiar nu vrei sa te mai gandesti la revenirea la viata nocturna ?

Ronnie: Ba normal ca m-am gandit. Voi accepta sa ma transformi iar cand ma voi plictisi  de viata asta. Deocamdata merge bine.

Harry: Grea tare mai esti.

Ronnie :Heei mama mi-a zis azi-dimineata ca peste 2 saptamani un var de-al ei din LA se casatoreste cu o australianca. Mama nu poate merge, dar i-a zis lui Daniel ca pot merge eu. Si culmea culmilor i-a mai zis ca am, si un iubit disponibil sa mearga cu mine. Deci ?????

Harry: Let’s go on the road. Normal ca accept.  Nu am mai fost de mult la o nunta.

Ronnie: Harry cati ani ai ?

Harry: 130. De necrezut nu ?

Ronnie: Pai mama mi-a zis ca esti vampir de 5 ani.

Harry: Asa i-am zis e sa-ti zica.

Ronnie: De ce ? Hai sa mai stam aici. Parca e mai racoare.

Harry: Pentru ca vroiam ca tu sa crezi ca sunt un fraier fara experienta.  Tu ai fost vampir doar 2 ani. Deci eu aveam 3 ani in plus ca experienta fata de tine.

              Ma simteam atat de bine cu el. Credeam ca il cunosc de o viata. Adica e mult mai usor cu cineva care stie ce esti si nu trebuie sa gasesti scuze penibile de fiecare data cand iti scapa ceva sau devii mai ciudat.

Ronnie: Harry ?

Harry: Huh ?

Ronnie : La cati ani te-ai transformat ?
Harry: M-a transformat*. La 19.

Ronnie: Cine ?

HarrY: Unchiul meu. Dar e mort acum. Numele lui era Karl.

Ronnie: Te rog spune-mi ca nu tu l-ai omorat.

Harry: Nu. Prietena lui nebuna, Katherine.

             Am continuat conversatia pana cand am inceput sa casc ca lumea, iar atunci ne-am dat seama ca trecuse cu vreo 3 ore de miezul noptii. Era atat de ciudat : cand eram afara eu eram infasurata intr-o patura, in bratele lui, iar el era doar cu pantalonii pe el.  Mi-a zis ca nici nu simtea frigul.

Mom: Ronnieeeee. Wake up
Ronnie : O haide e weekend. Mai lasa-ma. 
Mom : Ti-am lasat aici micul dejun. 
Ronnie: Hei patul e gol. Pliscul lui nu se aude. Unde e Harry ? http://media.tumblr.com/74fae6dcb18c324d824393a69816ab53/tumblr_inline_mkkpedyvft1qz4rgp.gif
Mom : Hei nu te uita asa la mine. El a plecat de dimineata. A zis ca avea o problema si cand te cand te trezesti  sa-l suni.
Ronnie: Si telefonul ?
Mom : Pe mine ma intrebi ?
Ronnie: Trebuie sa fie pe aici. Aseara l-am lasat aici jos. Cred ca e pe sub pat.
Mom: Ma rog eu am plecat. Vorbim mai incolo. Te iubesc.
Ronnie: Si eu. Uite mama mea e ?
Mom : Ia vezi. Nu injura de mama ta care iti aduce telefonul la pat. 
Ronnie: Da mami. Multumesc .
                 E clar ca m-am prostit
Ronnie: Da Aissa ?
Aissa : Pot sa intru ?
Ronnie: Mai intrebi ?
Aissa: : Ce e aici ?
Ronnie: Imi cautam telefonul. 

Aissa: Se vede. Parca a trecut uraganul.  Hei ai auzit ce s-a intamplat cu Niall ?
Ronnie: Te rog nu-mi spune ca a ales partea raului.
Aissa: Din contra. A ales partea ''buna''. Dar de unde sti de asta ?
Ronnie: Mi-a zis Harry aseara. Tu ?
Aissa: De la Zayn. Poate controla elementele si putin emotiile oamenilor. 
Ronnie: Wow. E super. Apropo de emotii. Ce ai facut aseara ?
Aissa: Un rahat mare cat prostia lui Harry. No ofense.
Ronnie: De ce ? http://media.tumblr.com/tumblr_m6hs6rcbT81rrf9sa.gif
Aissa: Nu vreau sa-mi mai amintesc.
Ronnie: Si acum ii vei da o sansa lui Zayn ?
Aissa: Nu stiu. 
Ronnie: Dar ce s-a intamplat ?
Aissa: M-a lasat balta. A zis ca nu mi-a zis niciodata de o a doua intalnire si ca mai bine stau cu ''cantaretul meu''.
Ronnie: Si tu ce ai facut ?
Aissa: Nimic. Doar ca va avea cateva zile fata cat un balon. Si nu glumesc. 

Ronnie: Stai sa-l sun pe Harry. Si dupa vreau amanunte. 
                    Cand l-am sunat pe Harry era cu Niall la studioul de tatuaje. Niall e mers cu el pentru ca vroia sa mai adauge unul la colectia lui de 2696854698546 de tatuaje. 
Ronnie: Da bine pa. 
Aissa: Ce ai fata aia ?
Ronnie: S-a dus cu Niall la studioul de tatuaje. Si stia cat de mult vreau si eu sa vad cum se face. L-a luat pe Niall. Hei azi trebuie sa-mi iau rochua pentru nunta aia. Vii cu mine la o sesiune de shopping ?
Aissa : Atata timp cat nu vorbim de baieti accept.

Ronnie: Deal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu