luni, 13 mai 2013

Chapter 10

              * 23:45 pm * 
     
       Damn it. Nu pot sa dorm. De ce nu pot sa dorm. Si imi e asa de somn, dar cum inchid ochii vad ciudatenii. Si totusi mai am o alternativa, dar nu vreau sa o o folosesc. Si maine mai avem si scoala.

                  * 01:07 *

         Nu pot sa pun geana peste geana. Iaa gata.
Ronnie*Coborand la parter* : Harry..
Harry: Da.. ?
Ronnie: Poti te rog sa dormi cu mine ?
Harry: Wow. Normal asta trebuia sa fie de comun acord, dar dac...
Ronnie: Nu la asta ma gandeam. 
Harry: Au!
Ronnie: Ee hai ca nici nu ai simtit-o. Vreau sa dormi cu mine, tu sa sforai si eu sa te dau jos din pat nu sa ne calarim. Acum intelegi ?
Harry: Vulgar.
Ronnie: Nu stiam cum sa-ti explic altfel. Deci ?
Harry: Vin. Dar eu dorm in boxeri. 
Ronnie: O sa incerc sa cred ca nu ai zis asta. 
Harry: Vin acum. Dar tu cum dormi ?
Ronnie: Cu un tricou mai lung. De ce ?
Harry: Intrebam. 
Ronnie: Te astept sus .
Harry: Ce pervers a sunat asta. 
Ronnie: HARRY.
        A venit sus, s-a asezat in pat iar eu m-am intors cu fundul la el. Daca ramaneam cu fata la el salivam. adevarul e ca nu avea el patratelele lui David Beckham, dar imi placea abdomenul lui. 
Harry: Stai sa te acopar.
Ronnie: Mersi. Cred. 
      Pana la urma m-am intors cu fata la el.
Ronnie: Mersi. Sincer imi era frica sa dorm singura in casa. Mersi ca ai ramas. 
Harry: Cu placere. 
Ronnie: Nu vreau sa te uiti la mine toata noaptea. trebuie sa dormi. 
Harry: I'm a vampire. How many times i have to tell you that ?
Ronnie: De multe. Noapte buna. 
      I-am dat un pupic de noapte buna pe obraz si mi-am pus capul pe pieptul lui. Asa cum ma asteptam am adormit. Dimineata cand m-am trezit el nu mai era.
Ronnie: Cred ca a plecat. 
Harry: Neata sunshine.

 Ronnie: Ce faci cu sapunul ala ?
Harry: Reclama. 
Ronnie: Ai si facut dus ?
Harry: Da. Te-am luat greu dupa mine. Dormeai pe pieptul meu si piciorul tau era peste al meu. Si mana pe bicepsii mei.
Ronnie: Halal bicepsi. Si de ce m-ai lasat sa stau asa ?
Harry: Nu m-a deranjat. 
Ronnie: Da cred si eu. 
Aissa: Coltisooor. Am ajuns. Scularea!!!!!
Ronnie: Oo nu nu nu nu . Ascunde-te. Harry ?
           O grozav. Disparuse.
Ronnie: Pot sa explic ?
Aissa: Nici nu am nevoie. 
Harry: Nu am facut sex. Nu inca.
Ronnie: Aseara mama i-a invitat la noi si dupa ei au plecat si am ramas u el. Si l-am rugat daca poate sa doarma sus cu mine. Imi era frica. De dimineata el a intrat la dus, iar eu doar ce m-am trezit. Vezi sunt imbracata. 
Harry: a da am uitat sa-ti mentionez. Peste noapte tricoul tau ajunsese la fund.
Ronnie: Nu ajutiiiiiiii.
Aissa: Nici nu trebuie. Hai imbraca-te. Tu ai haine ?
Harry: Da am fost si le-am luat. Va iau cu masina ?
Aissa: Nu mersi. Ne vedem la scoala. 
Ronnie: Acum vin. Daca eram mai rapida..
Harry: Am auzit bine ?
Ronnie: NU!
            M-am imbracat cat am putut de repede, iar Harry deja casca. 
      La scoala totul a mers cat se poate de bine pe langa patrul la istorie pe care l-am incasat. De fiecare data cand treceam pe langa Harry imi facea cu ochiul . Ce sa mai neg atata ? Imi place de el. Si mult. Am jurat sa-l omor. Dar nu pot.
Aissa: De ce nu vrei sa-i dai o sansa ?
Ronnie: Huh ? Cui ?
Aissa: Lu' bunicu'. A intrebat ieri de tine. Lu Harry cartit-o. 
Ronnie: Nu stiu, vad.
Aissa: Hai mai da-te incolo. Se vede ca si tu il placi. In plus mama ta e de acord. 
Ronnie: Mama. trebuie sa vorbesc cu ea.  Stai sa o sun .
Mom: Da ?
Ronnie: Hei mama. Ce faci ?
Mom: La cumparaturi cu Delia. Tu ? La scoala ?
Ronnie: Da. Siii vreau sa-mi faci ceva bun de mancare. 
Mom: Sure. Any preferences ? 
Ronnie: Vreau pizza. Si suc. Si niste filme bune. Voi avea companie. Ia tu te rog filme Another Cinderella Story.
Mom: Vine cumva Harry ?
Ronnie: Da..de unde stii ?
Mom: Draga asta e instinct. Ma bucur ca lucrurile merg bine intre voi. 
Aissa: Deci il intrebi ?
Ronnie: Da. Stii unde e ?
Aissa: Cred ca a intrat cu Niall in baia baietilor. 
Ronnie: Mersi. 
             Cand am intrat in baia baietilor el era cu Niall la o oglinda. Isi aranjau claiele de par.
Niall: Veronica. Ce faci tu aici ?
Harry: Pe cine avem noi aici ?
Ronnie: Harry trebuie sa vorbesc cu tine.
Niall: Ma duc la masa. See ya.
Harry: Deci ce e ?
Ronnie: Vroiam sa te intreb daca nu vrei sa vii la mine sa vedem un film. 
Harry: Cu ce ocazie ?
Ronnie: Pai m-am gandit sa-ti dau o sansa. 
Harry: Serios ? 
Ronnie: Da. De ce nu ?
Harry: Ahhh.
       M-a luat pe sus si a inceput sa ma sarute. 
Ronnie: Usor. Suntem la scoala.  Deci la 9 e bine ? Maine e sambata ?
Harry: Ok. 

        Inainte sa plec l-am mai sarutat o data. Nu ma mai saturam de mirosul lui.  Cand am ajuns in sala de mese Aissa era la masa noastra cu ei si imi zambea cu gura pana la urechi.  Nu a putut sa-mi zica la masa, dar mi-a dat de inteles ca era ceva super-mega-extra important.
In timpul orei de mate am primit vestea telepatic. 
              "Alek vrea sa mai iesim la o intalnire diseara. Stii ca dupa excursia in Romania nu am mai vorbit, dar a zis ca inca ma place. Iiiiiiiiiiiii.Dar nu pricep ceva. Fata lui Zayn. Am plecat, Pup."
Ronnie: Daca te place. Cum ai putea sa o intelegi ?
Profesorul : Domnisoara vorbesti singura ?
Ronnie: Imi pare rau. Gandeam cu voce tare.
Profesorul : Pai sa fii atenta.
          Ahh modul asta de a conversa ma face sa par sarita de pe fix. Dupa ora m-am intalnit cu Aissa pentru ca aveam amandoua biologia. 
Ronnie: Mersi mult. Din cauza mesajelor tale spernatuciudate vorbesc singura in clasa. 
Aissa: Trebuia sa afli. Deci ai vorbit cu Harry ? 
Ronnie: Da. Vine diseara la mine. Ne uitam la un film. 
Aissa: Deci sunteti impreuna ?
Harry*appearing from nowere* : Da desigur. Mai aveai dubii ?
Ronnie: Hei.
Louis: Ce faceti copii ?
Aissa: Noi bine, dar tu arati cam rau. 
Louis : Am detentie impreuna cu Liam. 
Harry: De ce ?
Liam : Ne-am batut cu piciorele broastei in laborator. Doar ce am disecat-o si ne bateam cu picioarele ei.
Ronnie & Aissa: http://media.tumblr.com/eebf9a0e891147080a510df89fd0588b/tumblr_inline_mmnw2xGvqv1ruxf43.gif 
Harry: frate sunteti nebuni. 
Louis: Dar mie nu imi place la detentie. Sunt paianjeni. Si ii urasc.
Aissa: Dar nu va baga la subsol nu ?
Liam : Ba da a zis ca trebuie sa facem curat acolo.
Ronnie: Ioooooooooooo nu imi place acolo. Cat stati ?
Louis: O ora in fiecare zi dupa scoala timp de o saptmana. 
Aissa: Hai Veronel. Avem ora.
Ronnie: Acus. Succes baieti. 
Harry: Stai ce ora aveti ?
Aissa: Bioo.
Harry: Si eu. Hai. 
            O data ajunsa acasa mi-am facut putina ordine in camera. Dimineata le-am lasat ravasite peste tot. Am aranjat patul, am indreptat oglinda, am incercat sa vad daca dvd-ul mai merge si slava domnului inca functiona si dupa m-am dus la un dusulet.  Cand am iesit mama punea pe pizza in cuptor. 
Ronnie: Mami poti sa te duci in camera ta. Ma descurc.  Cat e ceasul ?
Mom: E aproape 9 . Deci am scapat, da ?
Ronnie: Da. Te iubesc.
Mom: Si eu.Filmul e sus la etaj pe masuta din capat. 
Ronnie: Ok. Ma duc sus. Sigur nu vine pe usa. 
        Am luat filmul de ma masuta si am intrat in camera. 
Ronnie: Eram sigura.
        Harry statea intins pe pat in niste pantaloni de trening foarte comozi si un tricou alb. 
Harry: Hi kitten. 
Ronnie: Vad ca te-ai facut comod. 
Harry: Inca nu. Acum ma simt bine.
          Isi daduse tricoul jos. 
Harry: Ei bine vadca si tu te simti in largul tau. 
          Eu eram imbracata cu niste pantaloni scurti, aproape ca erau boxeri si un maieu. Asa dormeam noaptea.
Harry: Te astept. 
Ronnie: Stai sa pun filmul. 
           Cand m-am intors el era la 1 cm distanta si ma privea cu ochii ia verzi care imi placeau. Dupa o sesiune de saruturi am dat drumul la film. 
Ronnie: Stai sa ma duc sa aduc pizza. Ai ceva preferinte la bautura ?
Harry: Nup.
Ronnie: Te-a captivat filmul ?
Harry: Trebuia sa-mi zici ca e cu Selena Gomez. 
Ronnie: Revin.
          Scotocind prin bucatarie stiam ca mai aveam niste sange ascund pe undeva. Cand l-am gasit punga, am spart-o si i-am turnat intr-un pahar cu pai. Nasul lui era plin de floricele, asa ca nu ma ingrijora. 
Ronnie: Gata. Bautura ta. 
HarrY: Sange ?
Ronnie: Nu am zis ca va fi si o intalnire normala.


 Harry: Grozav acum rasplata. 
Ronnie: Asta si asteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu