vineri, 12 aprilie 2013

Chapter 7

Aissa: Haide Ronnie iesi odata. Toata lumea te asteapta. 
Ronnie: Puteti sa plecati. Va prind di urm cat ai zice peste. Serios. Nu-mi place cum imi sta. E prea stramt.
Harry: Perfect pentru mine. 
Louis: Putem pleca ?
Ronnie: Fie ies. Dar am ceva pe mine. 
             Ok, costumele noastre :
Ronnie : http://weheartit.com/entry/57730321/via/reagan_thesuper
Aissa: http://weheartit.com/entry/56720963/via/mykela424\
Ronnie: Gata sunt gata. Sa mergem.
Niall: Ok. Hei Cat e de departe ?
Ronnie: Si unde e Zayn ?
Zayn: Aici. Hei Ronnie nu te ingrijora nici eu nu stiu sa inot. Si nu vreau sa invat de la astia.
Louis: Mai vedem noi.
Zayn: Ce ?
Louis: A nimic ii ziceam lui Harry ca merge ca o rata. 
Harry: Ma simt jignit.
Aissa: Vedeta se simte jignita. 
             Asa a fost tot drumul. Fiecare se lua de unul in parte. Mie imi convine pentru ca harry a primit o groaza de adjective pe masura lui: castor de la Aissa, impiedicat de la Zayn si cretin de la Niall pentru ca ii fura mereu mancarea cand nu se uita.
Harry: Hei nu e vina mea ca ma misc asa de repede. Mancarea ta e mereu mai buna.
Niall: Pai sa stai departe de ea. 
Ronnie: Ia gata. Niall nu se va atinge nimeni de mancarea ta azi. Am eu grija. Nici un vampir alunecos.
Harry: Ha. Tu vei fi in apa.
Ronnie: Nu prea cred. Voi sta pe uscat cu Zayn.
Zayn: A dar eu intru in apa. Imi fac o bula.
Ronnie: Serios ?
Harry: Stii mai avem colace. 
Ronnie: Stii nu-mi pasa. Voi sta singura.
Harry: Aissa, ma ajuti ?
Aissa: Ronnie nu vei sta pe uscat nici moarta. Bine asta nu a sunat asa bine. Ideea e ca vei intra in apa. 
Ronnie: Stii ca nu puteti sa va puneti cu mine. Sunt mai rapida, puternica si hotarata sa nu intru in apa. 
Aissa: Da noi nu. Dar Cu Harry ?
                  Fuck la asta nu m-am gandit. 
Louis: Super am ajuns. Hai Liam. Cine e ultimul e o javra nespalata.
Liam: Heeeei. 
Louis: Scuze. Vorbeam de Harry.  
Harry: Tu nu ai zis asta ?
Zayn: Aissa, am nevoie de ajutor.
Niall: Pana la urma eu am ramas ultimul. 
               O grozav, am ramas singura. Macar am putut sa ma dezbrac fara ochi peste mine. Nu as spune asta si despre Aissa. Aproape ca imi e mila de ea. Aproape. 
Harry: Aissa. Vino putin. 
Aissa: Ce mai e ?
Harry: Ei de ce nu i-ai gasit unul mai voluminos ?
Ronnie: De-aia.
Aissa: Crede-ma de abia l-a luat si pe asta. 
Harry: Doamne de ce trebuie sa am mereu probleme cu tine. 
            http://25.media.tumblr.com/81b82f2f6ab2d2b375a2a07a323aa2ef/tumblr_ml2f7xIhoi1s95py2o2_500.gif
Ronnie: Ee se mai intampla.
Harry: Hai in apa.
Ronnie: Ooo nu nu. Nu intru. Stii ceva ? Prinde-ma daca poti. 
Aissa: Stiti ceva ? Eu m-am carat cartite proaste. 
              Eram la o distanta destul de mare, dar tot am auzit ce mi-a zis asa ca m-am intors sa-i zic si eu ceva, dar nu a fost o idee prea buna.
Ronnie: Hei nu e fru...
HarrY: Ha. In apa cu tine.
Ronnie: Nuuu. Fac orice. 
Harry: Serios ?
Ronnie: Nu.
Harry: Wrong answer. 
Ronnie: Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! E rece. 
Harry: O haide. Esti mai rau decat o pisica. Cine e desteptul care te-a angajat pe tine acolo?
Ronnie: MAMA. Da-te sa ies.
Aissa: Tine-o acolo. 
Louis: Harry incearca sa te descurci mai bine. 
Harry: Ia vin-o tu si incearca sa vezi cum e. 
Ronnie: Bine gata m-am potolit. Lasa-ma macar sa ating nisipul. 
Liam: Gata ? Ati agitat tare apa aici. 
Ronnie: Da e ok.  
                      Se pare ca am aflat ca pot sa inot. Nu stiu cum, dar puteam sa into. Cui ii pasa datorita cui, dar stiam sa inot. Si ma descurcam destul de bine. Si ma descurcam sa sar si cu cauciucul ala destul de bine. Era destul de tare. 
Aissa: Hei stai.
Ronnie: Ce ?
Aissa: Nu ai obosit ?
Ronnie: Nu. De ce ? Tu ai obosit ?
Aissa: Ar cam trebui sa mancam. 
Ronnie: Vin acum. Stai sa-i aduc si pe baieti.
Aissa: Ok. 
Ronnie: Baieti ?
Niall: Da ?
Ronnie: Hai la masa. 
Louis: Ahh cred ca m-am taiat la picior. 
Harry: Stai sa ma uit. Ronnie stai acolo .
Ronnie: Pot sa ma controlez. Si in plus e doar o taietura. Doar nu curg siroaie. 
Harry: Arata destul de rau. 
             Numai ca nu puteam sa ma controlez. Simteam o arsura in gat si o pofta de sangele lui Louis care mirosea asa de bine. 
Harry: Ronnie adu-mi niste fase. Ronnie ?
Ronnie: N-n-nu pot. 

           Am incercat sa rostesc cuvintele cat mai clar, dar nu am reusit decat sa le scot printre dinti. 
Harry: Liam vino aici si ajuta-l pe Louis. Ron..
Louis: A plecat.
Harry: E in ordine. Hai la mal. O pun pe Aissa sa iti faca o fasa si ma duc sa o caut. 
Zayn: Ce s-a intamplat ?
Harry: A vazut sangele. Hei Aissa crezi ca poti sa te ocupi de el ?
Aissa: Da. Baieti puneti-l aici pe patura.
Harry: Ma intorc repede. Sper. 
                  Ma simt ca un rahat. Am facut-o din nou. Trebuie sa ma car de aici cat mai repede. Sunt un pericol pentru ei. Daca nu puteam nici macar sa fug de acolo ? Eram in stare sa sar la gatul lui Louis ? O Doamne nici nu vreau sa ma gandesc. Mai bine ma intorc inapoi in Marea Britanie. Ca sa ce ? Sa sar la gatul mamei dupa ? Nu, trebuie sa plec sa ma linistesc pentru o perioada. Dar mai intai trebuie sa ies din padurea asta. Nici nu stiu unde am ajuns. Dar mai intai de toate trebuie sa ma hranesc, si cumva am simtit un miros aproape la fel de gustos ca sangele lui Louis. Era un animal salbatic. Un ras. Dragut. 
Ronnie: Iami. Delicios. 
Harry: Buna vanatoare. 
Ronnie: Harry. De ce nu pot sa anticipez niciodata cand apari tu in spatele meu ?
Harry: Pentru ca nu esti atenta. Daca te-ai concentra mai mult ti-ai da seama. 
Ronnie: Intoarce-te la ceilalti. Eu ma car altundeva. 
Harry: Vii cu mine. 
Ronnie: Tu nu intelegi ? sunt un pericol public pentru toti. Ce crezi ca oi face data viitoare ? Prima data a fost fata de la concertul vostru, acum Louis. De ce a trebuit sa va intalnim pe voi ?
Harry: Poate asa a vrut cineva. Si ai nevoie de niste lectii de autocontrol. 

Ronnie: Lasa-ma sa ghicesc. De la tine. 
Harry: Nu chiar. Trebuie sa te stapanesti in fata sangelui. Nu in fata mea. Poti fii foarte buna la teorie, dar daca la practica esti praf, nu am facut nimic. 
Ronnie: Adica vrei sa stau fata in fata cu cineva care sangereaza ?
Harry: Da. 

Ronnie: Esti nebun.
Harry: Poate, dar asta te va ajuta. Crede-ma stiu ce zic. 
Ronnie: Nu mai face fata aia. 
Harry: Ce fata ?
Ronnie: De catel. Termina te rog. Imi e si asa de greu cand nu esti un dobitoc. 

Harry: Iti e greu sa faci ce ?
Ronnie: Multe.
Harry: Cum ar fi asta ?
            Da intr-o secunda sau chiar mai putin a fost langa mine. Mi-a luat fata intre palme si m-a sarutat. 

Ronnie: Nu numai asta. Mai bine mergem ?
Harry: Te-ai calmat ?
Ronnie: Da cred ca da. Ma simt mai bine si nu-mi mai e sete .
Harry: Tu chiar te saturi usor.
Ronnie: Adica ?
Harry: Mie imi trebuiesc 3 din astia mici.

Ronnie: Daca esti cat un munte. Mai matahala mai treci la regim. 
Harry: Ha foarte amuzant. 
Ronnie: Pai este pentru mine. Aa da si ia mana de acolo. 
Harry: De unde ?
Ronnie: Stii tu.
Harry: Stii trebuie sa recunosc costumul asta iti sta foarte bine, dar ai arata si mai bine fara el.
Ronnie: Lasa prostiile si hai. 
Harry: Cand ma lasi sa vad mai mult ?
Ronnie: Soon, I think.              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu